Ketika Akhirnya Kau Dewasa


Alhamdulillah, bersyukur pada hadrat Ilahi, kerana dengan limpah kurniaNYA dapat kita mengecapi hidup ini dengan penuh nikmat dan barakah. Dalam meniti perjalanan hidup yang penuh pancaroba ini, akhirnya ku sampai ke usia dewasa. Ya Allah,.

''Ya Allah Tuhan kami, sesungguhnya aku memohon kepada Engkau kebaikan seperti yang telah dipohon oleh hamba dan NabiMu kepada Engkau. Aku berlindung kepada Engkau dari kejahatan, sepeti permintaan perlindungan oleh hambaMu dan NabiMu kepada Engkau''

"Ya Allah Tuhan kami, sesungguhnya aku memohon kepada Engkau akan syurga dan apa sahaja yang dapat mendekatkan ke syurga baik dari ucapan mahupun perbuatan. Aku berlindung kepada Engkau dari neraka dan apa saja yang dapat mendekatkan aku ke neraka baik berupa ucapan mahupun perbuatan. Aku memohon kepada Engkau semoga Engkau berkenan melimpahkan segala ketetapan berupa kebaikan yang telah Engkau tetapkan untukku.'' Amin..

8 comments:

Anonymous at: April 26, 2011 at 9:44 PM said...

perrhh mature gile aziz skrg... hehe

{ awe mat } at: April 26, 2011 at 10:56 PM said...

Welcome to blogger club!

{ Azez } at: April 27, 2011 at 4:09 AM said...

Anoy:haha. btw.Thanks ya..

{ Azez } at: April 27, 2011 at 4:10 AM said...

Tok peraih emas: Thanks..=) bru nk blajar blogging..he

Anonymous at: April 28, 2011 at 10:39 AM said...

yela dulu kt matrix xde mcm ni. eheh. bgs2 post lagi ye nnti kte bace

{ Azez } at: April 29, 2011 at 8:33 AM said...

matrik? eh. spe ni ek..letak la name..

{ ur heart in my heart } at: April 30, 2011 at 12:03 PM said...

semmak abejih.. haha

{ azez sharef } at: May 1, 2011 at 6:37 PM said...

Abe Mei la semak...ambo duk main birra jah..

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Categories

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls