Technopreneur Club UiTM

Assalamualaikum wrb. Apa Khabar kepada rakan-rakan sekalian? Harap dalam keadaan sihat walafiat semua.

Terima kasih kerana sudi menjenguk blog yang tak seberapa ini, InsyaAllah disini saya akan berkongsi serba-sedikit pengetahuan dan pengalaman yang ada dan hari ini saya terpanggil untuk berkongsi sedikit pengalaman sepanjang mengaktifkan diri dalam persatuan selama berada di UiTM.

Dengan minat yang mendalam dalam bidang keusahawanan, di UiTM sejak semester 1 lagi saya sudah tercari-cari satu persatuan yang agak menarik dengan minat saya, selain mencari juga rakan-rakan yang mempunyai hobi yang sama. Dengan bantuan seorang senior di UiTM, saya berjaya mendaftar sebagai ahli TechnopreneurClub pada akhir semester 1 dan mula aktif dalam persatuan tersebut pada semester 2.

Sejak itu, saya mula menghadiri semua aktiviti yang dianjurkan, berkenalan dengan semua ahli persatuan, mempelajari selok-belok pengurusan dan sebagainya. Dengan minat dan komitmen yang ditunjukkan, Alhamdulillah saya diberi kepercayaan untuk melaksanakan tugas dan tanggungjawab yang cukup besar iaitu memimpin persatuan ini.

Disini saya berkongsi beberapa gambar akitivi yang telah dilaksanakan oleh TechnopreneurClub sepanjang 2010/2011:


(Aziz Shariff)Technopreneur Club UiTM
Uitm Technopreneur Club 10/11 Event Slideshow: Aziz’s trip from Shah Alam, Selangor, Malaysia to 6 cities Singapore, Kuala Lumpur, , Perak, Putrajaya and Subang Jaya was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.


0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Categories

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls