kursus pengurusan organisasi

assalamualaikum..
huh penat beb..
ni mase aku taip nie benarnye baru balik dari perak.
untuk program anjuran HEP. kursus pengurusan organisasi..
banyak input yang aku dapat dari program nie.
sebenarnya program ni khas untuk kelab dan persatuan jer.
hep anjur nie untuk memantapkan lagi pengurusan kelab dan persatuan.
so diorang wajibkan pengerusi, setiausaha dan bendahari untuk hadir ke kursus nie.
.but aku bleh la jugak join kursus nie..
bukan ada pangkat pon ...
saje nyibok.haha. aku ganti pengerusi persatuan.
dia tak dapat hadir katanya.
so aku ape lagi..go on jelah.
by the way, since yang hadir kat kursus nie semua nya ada pangkat besar-besar dalam persatuan, so diorang ni kire orang-orang hebat jugak la.
buat presentation,.huh memang peh..ada budak group aku tu mmp.
.memang aku respek dia..baru semesta 4 beb. da jadi mmp..kira terer ar tuu..
tak pe ar ..
nanti aku update lagi..
nak upload gambar pon..
tak sempat nie..ok ar..
night..=)

0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Categories

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls