Loading...


assalamualaikum...
salam satu malaysia..
first sekali..nak citer sket pasal diri aku nie..
asal nye aku ni tinggal kat kota bharu..
tapi last2 ni dah jarang ke sana..
sivuk dengan study la katekan..
bnyk keje..
study plak kat shah alam..
jauh dari rumah..
kira jarang ar balik saner..
kalo balik pun kejap jek..
tapi tak pe..jangan risau..
one day i'll back to you kota bharu..uhuhu
first skali ayah aku..
die keje sendiri jek kat umah..
buat bisnes kecil2..macam bukak kedai runcit, jual air tin, jual kopiah..
ayah aku kira macam keje kuat jugak laa.
rajin, tabah, tekun ..
bagi aku..
semua ada kat die..
rindu plak rase..=)
skung die dah xder dah..
meninggal dunia pada disember 2009.
untuk mu ayah..
semoga mendapat keredhaan Allag SWT disana..
ayah telah melakukan yang terbaik untuk kami..
kami sekeluarga ada 8 beradik..
aku no6..
kira cam dah agk bongsu laa..

mak aku plak..
surirumah..
mak aku la yang banyak memberi semangat kat aku untuk
meneruskan perjuangan hidup ini..
aku memang respex dia..
gambar tu mase kakak aku kahwin..
akak aku sorang ni pon aku respex jugak..
kira orang hebat la..
nanti la aku citer lain kali pasal akak aku ni..
dia dah kahwin..
n sekarang nga sambung belajar kat mekah..
ok ah..
len kali plak aku citer..
penat lor...
orait..
selamat berblogging..



0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:
There was an error in this gadget

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls