gambar kursus kat kg. gajah





salam. ha ni ade sket gambar time pergi prpgram kat kg gajah perak. gambar dah hari kedua dah..first day tu tak sempat nak bergambor la. penat kot.
sampai pn dah malam dh. terus tido je la.something yang aku dapat belajar dari program ni adalah leadership and public speaking.
memandangkan orang yang hadir nie semua nya ada berbakat dalam mentadbir dan mengurus sesebuah organisasi, masing-masing ada kelebihan. dapat lihat bagaimana seorang ketua mengurus sebuah kumpulan dengan jayanya.
gambar orang yang duduk kat depan tu adalah YDP GPMS. dia ni kira hebat jugak la. student bussines. public speaking memang power giler. bakal wakil rakyat neh..huhu. dah ramai wakil rakyat sekarang hasil daripada persatuan GPMS ni la.
yang berdiri kat tepi tu, mpp..baru sem4. aku plak wakil persatuan technopreneurship club. kira macam kelab usahawan jugak la.
kelab ni mendidik pelajar-pelajar untuk memulakan perniagaan berasaskan teknologi. secaranya akademiknya, technopreneurship ni adalah subjek yang diambil oleh student-student sem7 ngan sem8 budak2 engineering.. oh. ok ah..sekadar itu sahaja kali ini..salam satu malaysia!

0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Categories

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls