MY POLO MILLION CLUB




Assalamualaikum. lama dah tak update blog ni. Agak sibuk juga buat masa ni dengan aktiviti kelab dan kuliah. Cuma hari ni saya nak kongsi sedikit maklumat tentang SYARIKAT MYPOLO.

Syarikat tempatan ini memperkenalkan rangkaian produk Polo Tee, My Polo Network (My Polo) menawarkan kepada orang ramai yang ingin memulakan perniagaan Polo Tee menerusi pemasaran laman web atau jualan secara terus.

Pengasasnya, David Soon berkata, kelebihan yang diketengahkan My Polo adalah melalui gabungan produk yang mempunyai sejarah beratus tahun dengan rangkaian, jualan runcit dan tempahan sebagai strategi jualannya.


Katanya, kini semua boleh memiliki pakaian Polo Tee tersendiri termasuk mencipta logo sendiri atau meletakkan nombor serta huruf kegemaran masing-masing tanpa sebarang halangan.


“Pakaian Polo Tee antara jenama terkenal antarabangsa yang berkualiti tinggi selain harga mencecah ratusan ringgit, namun hari ini kami mencipta Polo Tee bermutu tinggi, malah mampu dimiliki semua lapisan masyarakat.


“Pada masa sama, pembeli bukan saja pelanggan, tetapi juga boleh mengambil bahagian dalam perniagaan Polo Tee melalui laman web yang direka khas untuk individu dan usahawan baru tanpa memerlukan kos tinggi,” katanya kepada Bisnes Metro, baru-baru ini.


Katanya, orang ramai boleh memulakan perniagaan Polo Tee dengan beberapa cara, antaranya melalui ejen persendirian e-workshop seluruh dunia, butik Polo Tee bergerak atau bilik pameran dan pemborong.


“Bagi memberi keselesaan kepada pelanggan kami turut membuka pusat e-workshop yang mengenengahkan konsep santai dan kafe dengan perkhidmatan WiFi percuma.


“Ini membolehkan urusan jual beli selain mendapat rangkaian lebih luas,” katanya.


Antara jenis Polo Tee disediakan adalah Modern Fit, Mini Polo, Standard Polo, Ladies Polo, Ladies Polo Dress, Kids Polo Dress, Kids Polo dan Muslim Polo. Untuk sebarang pertanyaan, layari www.mypolomillionclub.com atau hubungi talian 1-700-80-9066.

Hubungi untuk maklumat lanjut dan dapatkan lesen pengedar jenama MY POLO. 014-8361057

0 comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Navigation

Categories

Follow Me:

First Name:
Email address:
Website:

© 2010 Aziz Shariff Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls